מה אומרים על הגרביולה? עדויות משתמשים

גרביולה

האמת היא שהדעה הרווחת לגבי השימוש בצמח הגרביולה לטיפול במחלות הקשורות בכשל של המערכת החיסונית או סרטן מכל הסוגים – דומה.
רוב הדעות שנתקלתי בהן מטיחות בפני הרפואה הקונבנציונאלית האשמות וטוענות שהרפואה הקונבנציונאלית מסתירה מפנינו את האפשרויות לטפל המחלות שהן חשוכות מרפא או סופניות בגלל בצע כסף.

למרות הדעות המבוטאות בבירור ברשת, איני מאמינה שיש להחליף את הטיפול הרפואי הקונבנציונאלי בטיפול בצח מרפא, אפילו שמחקרים טוענים שיש סיבות להאמין שהגרביולה יכול לחסל תאים סרטניים ולחזק את המערכת החיסונית עד כדי החלמה ממחלות כרוניות וסופניות.

לדעתי יש לשלב בין הטיפול הרפואי והאלטרנטיבי לבין שימוש בצמח מרפא מופלא זה.
וזאת על מנת שלא לוותר על הפוטנציאל של אף אחת מהגישות הטיפוליות האלה.

קבלו כמה דעות שמצאתי ברשת על הגרביולה ונטילתה לטיפול בסרטן ומחלות אחרות

אחד הפוסטים הויראליים בפייסבוק טוען ש:

שימו לב ! ! ! ! !
=============
ישנו פרי מרפא סרטן ושהשפעתו היא פי 10,000 פעמים חזקה יותר מאשר טיפול כימותרפי. אבל מה? יש מי שלא רוצה שתדעו את זה, כי היצרנים הגדולים של התרופות כבר לא מוכרים את המוצרים שלהם!
ה-antikantserogen החזק ביותר על פני כדור הארץ. Guanabana או פירות Graviola של העץ – הוא מוצר נס שהורג תאים סרטניים. למה אתם לא יודעים על זה? מאחר שקיימים ארגונים שמעוניינים במציאת אפשרויות סינטטיות המאפשרות להם להרוויח כסף נהדר. עכשיו אתם יכולים לעזור לקרובים שלכם (שלא יזדקקו), סה"כ אומר שאתם צריך לשתות את מיץ ה-guanabany כדי למנוע את המחלה. זה די טעים, והשימוש בו אינו מוביל לתוצאות נוראות של כימותרפיה, ללא תופעות לוואי, ותורים ארוכים (את התור בביה"ח יחליף התור בסופר, ואת הרופא תחליף קופאית…) אתם אפילו יכולים לנטוע עץ בחצר, (ישנם שימושים לשאר חלקי העץ! – פרט לפירות) אז בפעם הבאה שאתם רוצים לשתות מיץ, מיץ ה-guanabany יערוב לגרונכם, וכן לבריאותכם!
כמה אנשים מתו בתקופה שהמידע זה נשמר בסוד? כדי לא לסכן את רווחי מיליוני הדולרים של התאגידים הגדולים?
Guanabana הוא עץ נמוך, ואינו תופס הרבה מקום. הוא ידוע בתור Graviola בברזיל , Guanábana באמריקה הלטינית, ואנונה (לא הוורסיה המוכרת הארץ) באנגלית. הפרי הוא גדול, עם בשר לבן, מתוק, המשמש בין היתר גם לייצור משקאות (חלקם נמכרים לאחרונה בארץ אך מינון הפרי בהם נמוך), ממתקים, ועוד…
העניין ב'מפעל' הזה קשור להשפעות האנטי סרטניים החזקות שלו. ויש לו תכונות רבות אחרות, אך מעניינת ביותר – ההשפעה על הגידול. צמח זה הוא טיפול מוכח לסרטן מכל הסוגים. יש הטוענים שזה שימושי לכל הצורות של הסרטן. כמו כן, הוא גם יכול לשמש מן אנטיביוטיקה רחבת טווח, יש לו תכונות אנטי פטריתיות ואנטי טפיליות, מווסת את לחץ דם, נוגד דיכאון , עוזר עם הפרעות מתח ועצבים.
# מידע זה קיים אצל חלק מיצרני התרופות הגדולים בעולם. מאז 1970, יש כבר יותר מ -20 בדיקות מעבדה שהראו כי התמצית הורסת את תאים ממאירים של 12 סוגים של סרטן, כולל סרטן המעי גס, שד, ערמונית, ריאות ולבלב… תרכובות של העץ הזה בהאטת גידול תא לכל 10,000 פעמים יותר יעילות מאשר אדריאמיצין (תרופה כימותרפית) . ועוד יותר מפתיע, טיפול בתמצית gravioly הורגת תאים סרטניים בלבד ואינו משפיעה על תאים בריאים.
(תרגם מאנגלית: רואי רחמים ®RRR
מקור: המכון למדעי הרפואה, LLC 819 נ' צ'רלס סטריט בולטימור, מרילנד 1201)
======= להפיץ ======= לשתף ======= להציל חיים! =======

 

** לקריאה נוספת  טיפול טבעי בדלקת מפרקים

גרביולה

באתר אחר ברשת טרח מישהו ותרגם עדויות משתמשים בכמוסות הגרביולה

עדויות משתמשים בגרביולה

מאריזונה

אני בשלב מתקדם של סרטן הריאות ופתחתי גידול בבסיס של המוח שלי. התפללתי שאלוהים יעזור לי  אני רק בן 56 ורציתי לחיות זמן רב יותר. הוא הביא לי במגזין האלקטרוני שסיפר לי על ה-Graviola, ואני הזמנתי בדואר אוויר למחרת. בתוך 2 ימים, הגידול התכווץ לכמעט שטוח לחלוטין והכאב, שהיה קיצוני, היה עכשיו רק בהרגשת אי נוחות. אני לוקח את זה כדי להציל את החיים שלי ולכן לקחתי אותו לעתים קרובות יותר מאשר הוצע ועדיין ללא תופעת לוואי אחת. הריאות שלי החלו לעבוד טוב יותר. אני עשיתי שימוש בכמה מוצרים אחרים יחד עם Graviola, אחד כדי לטהר את הריאות שלי מהתאים המתים שלי ואחד לנקות את הרעלים מהגוף שלי. אלפי גרורות סרטן בגוף שלי כמעט נעלמו לחלוטין ואני מרגיש נפלא שוב! אני לא יכול להודות לאלוהים מספיק בשביל הידע של מוצר זה!

מאוסטרליה

לפני עשרה חודשים איש NZ אובחן עם גידול מאוד אגרסיבי במוח בשלב 4 והרופא שלו נתן לו 12 חודשים לחיות. ניתוח נערך כדי להסיר ככל האפשר מהיקף הגידול. לפני חודש נערכה סריקת MRI ונמסר לאחר מכן כי לא היה שום זכר לסרטן במוח שלו. הוא נטל את ה-graviola כ 11 חודשים.

 מקולורדו

נודע לי על החומר הזה דרך לקוח בחנות שלי מייד אחרי שאמא שלי עברה ניתוח לסרטן הריאות. אבל יש לי אותה עכשיו והיא מרגישה הרבה יותר טוב מאז שלקחה אותו. לאחרונה הם מצאו מקום אחר, כך שהיא התחילה לקחת שישה מהם ביום, ואנחנו מחזיקים לה אצבעות, הם רוצים לערוך לה טיפולי הקרנות. אבל מאז שהיא התחילה לקחת 6 מהם ביום שבו היא עברה ניתוח הכאבים שלה (כאבי דקירה) פחתו מאד.

מקליפורניה

החומר הזה הוא הדבר האמיתי … יש לי את זה רק כדי לנסות, אין לי סרטן, רק רציתי לראות אם אני יכול להשתמש בו כדי לנקות את הגוף, לאחר יום אחד הרגשתי את ההשפעות של ה-graviola האטת ה-ATP שלי. הרגשתי ריח של טריות, והרגשתי שזה עובד מייד … כאשר אני אומר זאת, אם הייתי חולה סרטן הייתי משתמש בחומר הזה.

 מה- WebMD.com

היה לי סרטן בגרון וניסיתי מספר טיפולים שונים (לא כימו) אבל Graviola התחיל לעשות את הבדל בתוך שבוע! מסתבר שהמוצר טוב עבור רוב סוגי הסרטן מלבד סרטן המוח (ניתן להשתמש אבל אתה צריך לקחת במינון נמוך). (WebMD.com)

 מWebMD.com

הייתי על מינון נמוך של HBP שגורם לשכחה חמורה. Graviola בתחילה לקחתי את הטיפות עם התרופות שלי וה-bp שלי השתפרו. לאט לאט אני לוקח פחות תרופות, ניטור לחץ דם  5x יום. במשך שבועיים אני כבר ללא תרופות ולחץ הדם שלי טוב. מוקדם מדי כדי להיות חד משמעי, אבל התחלה מעודדת! 20 טיפות בבוקר, 20 בערב. (WebMD.com)

מרכז RoseSprings אמנות הריפוי Hillsboro, OR

אחת הלקוחות שלנו היתה מוכנה לעבור כריתת רחם עקב בעיות שנגרמו על ידי גידולים שרירניים. לאחר שנטלה את ה- Paw Paw תסמיניה השתפרו מיידית והגידול נעלם לחלוטין תוך שלושה חודשים. זה היה לפני עשר שנים ועדיין לא עברה ניתוח. נשים רבות אחרות שהתלוננו על אותו הדבר כבר נעזרו על ידי מוצר ה- Paw Paw. (מאת: איליין סמית)

ואתם? מה אתם חושבים? ניסיתם את כמוסות הגרביולה?
ספרו לנו. שתפו איתנו.

** לקריאה נוספת  רמת החומציות בגוף והתפתחות סרטן

למידע נוסף על כמוסות הגרביולה

תגובות